onsdag 3. februar 2010

VOTTER

Da eldste tøtta mi var hjemme i jula, lurte hun på om jeg kunne strikke et par votter til ei på jobben hennes. Selvfølgelig kunne jeg d :-) Da var veien kort til et par til litjtupp, og ettersom jeg var så godt igang ble d enda et par til litjtupp m matchende pannebånd – da ville stortupp også ha, og jeg kunne ikke gjøre forskjell….altså ble d par nummer fire på no time.

021 007 066

Ei venninne av meg så at jeg hadde vært så votteproduktiv at hun bestilte et par hun også…

002

Som dere sikkert skjønner, så er jeg veldig glad i hjerter <3  Aller helst sånne hjerter som er litt skjeve og skakke…

Klem fra Siv

4 kommentarer:

  1. Ååå, for noen flotte votter!!! Jeg er også veldig glad i hjerter. :)

    SV: Da må du hive deg med på syforening, vettu! Vi burde lag en helt ny en – med bare strikkomane bloggedamer!!! :w00t:

    SvarSlett
  2. Syforening med strikkomane bloggedamer høres helt supert ut :-)

    SvarSlett
  3. Det er en kjempeide, jeg blir gjerne med i syforening for strikkedamer....skal lage meg en håndarbeidsblogg etterhvert jeg også!:-)
    De vottene var bare helt superfine, Siw!:-)

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig kommentar, Hege :-) Si fra når du er i gang med bloggen din da :-)

    SvarSlett