fredag 5. mars 2010

Stemningsrapport fra Snertne sneller og små nøster :-)

I dag henta mannen min meg på jobb så tidlig som kl 1 – deilig å kunne slutte tidlig. Vi dro og handla inn nødvendige remedier til festen vi skal ha i morra. Jeg gleder meg skikkelig! Vi skal feire 80 års dag - det må sies at det ikke er 40 + 40 da ;-) Kjekt med ei unnskyldning for å ha fest :-D Vi blir litt over 30 stk.

Skjørtet jeg skulle sy og ha på meg, er enn så lenge lagt på hylla. Satser på plan B – man har da alltids noe i skapet.

010

Har ikke noe håndarbeidsprosjekt å vise fram i dag. Kjøpte roser i dag, og de er da absolutt fine nok til å vise frem :-D

008

20 stk nydelige, hvite roser å nyte synet av…

Litjtupp er Twilight fan, og da snakker vi virkelig fan. Hun har lest alle 4 bøkene opptil flere ganger både på engelsk og norsk (opp mot 800 sider i hver). Ved middagsbordet i dag spurte hun om å få dra til Oslo på DVD – launchparty på Rockefeller. Hun så slett ikke noe problem i det å ta seg fri fra skolen 2 dager, reise alene og dra dit. Storesøster som bor i Tigerstaden kunne jo bli med henne – NO PROBLEM!

Vi var en smule skeptiske til det, men bestemte oss i all hemmelighet for at jeg kunne bli med henne nedover, og Ida bli med på party. Som tenkt, så gjort – gleden var ENORM  da vi ga henne billettene. Det føles så godt å gjøre slike ting for ungene sine – og jeg er så glad for at ungene mine er så utrolig takknemlige for det som kan virke som småtterier for andre. Godt å sitte igjen med følelsen av å ha gjort noe riktig <3

Så 17. mars drar vi til Oslo…..

Ønsker alle sammen ei riktig god helg ( det skal i alle fall jeg ha ) og klem fra Siv

2 kommentarer:

  1. Nydelige roser! :)

    Jeg forstår godt den deilige følelsen av å gjøre noe sånt for ungene sine - min datter ville så gjerne på konsert med Ne-Yo ++ i Oslo Spektrum, men hun er bare 14 år. Kunne liksom ikke sende henne og venninna alene heller... Så da ordna jeg det sånn at min bror m/frue og min mor (de bor i Oslo) tok seg av dem der nede. Jeg kjøpte en ekstra billett til min svigerinne, så de skulle ha med seg en voksen på konserten. Hun var jo helt vill når hun fikk vite at det var i boks! Da var det godt å være mamma. ;)

    Håper dere koser dere i helga. Med fest og greier.

    Stor klem fra Lene

    SvarSlett
  2. Heia snuppa! Endelig skal du få en kommentar i bloggen fra meg også. Har jo lest alle innlegg må du vite, og føler meg jo aldri så lite "skyldig" i at du har en blogg faktisk, men etter at vi satt og knotet helt i starten så har du jo nå blitt en profesjonell blogger - superimponert over deg!! :-)
    Gleder oss masse til bursdagsfeiring ikveld!!
    Tenker A ble glad da hun fikk reise til twilight-release party ja - kjempeartig å gjøre sånt for ungene innimellom!! Vi snakkes ikveld snuppa - håper bursdagsfesten blir som dere ønsker, stor klem fra Line :-)

    SvarSlett