mandag 24. mai 2010

Min første award :-)

award2

Tusen takk til Susi fra bloggen Velkommen hos indretning med farver som har vært så hyggelig å gi meg en award :-D

Det satte jeg stor pris på og sender den med glede videre :-)

 

- Kopier awarden inn på din blogg for å vise at du har mottatt den

- Takk og link til den som har sendt den til deg

- Link til 7 andre bloggere og spre glede

- Fortell 7 ting om deg selv

 

1. Jeg hater å stå opp om morgenen – er et typisk B-menneske

2. Veldig kreativ og bobler over av ideer

3. Ikke alltid like flink til å gjøre ferdig alle ideene mine

4. Har alltid ei eller anna bok i sekken min, og leser alltid på buss og trikk

5. Drikker ikke kaffe, men i jula lærte jeg meg å like Cafe au chocolat

6. Har en tendens til å kjøpe alt for mye stoff og garn

7. Liker å reise litt rundt og oppleve nye ting

 

Jeg håper at de 7 jeg sender awarden videre til, vil komme til å glede seg over den – og sende den videre.  Dette er blogger det er vel verdt å besøke – klikk på linken og kos dere :-)

1. Det lille huset

2. Olavas verden

3. Alle trenger litt galskap

4. Strikk og tøys

5. Hobby i nord

6. Kari's hverdagsblogg

7. Bluggi buggi blogg

 

Puh! Ikke enkelt å velge bare 7 stk, men sånn ble det denne gangen.

Her før helga,  besøkte jeg butikken Milde Mathile og drillpikene - en sjarmerende butikk som holder til i et gammelt fjøs.

Klarte selvfølgelig ikke å la være å kjøpe noe – men det var helt klart noe jeg garantert kommer til å få bruk for ;-)

005 007

20 meter lekker blonde på ei alldeles herlig snelle – ikke rart jeg ikke klarte å gå fra denne :-)

Ha en fin mandagskveld og klem fra Siv :-)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med velfortjent award!

    Artig å lese om deg, da er vi B-mennesker begge to;)

    Så flott blonde!! Butikk i Trondheim..må google;)

    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden! Veldig koselig :D
    Åååå, det var nydelig blonde, forstår godt at den måtte kjøpes!
    Jeg syr ikke (enda) men ser at den godt kunne innlemmes i et strikkeplagg...

    Skal se om jeg kanskje får lagt ut de 7 tingene om meg selv i kveld.
    Ha ei flott og produktiv uke :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for awarden! :)

    Blonden var nydelig. Av og til finner man ting man bare MÅ ha... :)

    SvarSlett
  4. Tusen, tusen takk Siv! Dette er utrlolig hyggelig - jeg blir stolt og rødmer litt :-)

    Og det beste av alt er at jeg får tips om andre flotte blogger jeg ikke kjenner fra før!

    Hmmm... skal til Trønderlag til sommeren. Kanskje jeg kan stikke innom den butikken. Høres morsom ut. Takk for tips!

    SvarSlett