søndag 11. juli 2010

Slapp søndag…

I dag er dagen jeg ikke orker å gjøre (nesten) noe som helst – vi hadde en fantastisk middag med deilig mat og drikke i går kveld, og det ble litt sent for å si det sånn :-)

035 034

Kamskjell til forrett, og frosset mojito som mellomrett

033 031

Svinefilèt surret med serranonskinke og soltørka tomater. Men nypotet og stekte sherrytomater. Vaniljeis og jordbær til dessert.

Har for det meste sittet på verandaen og hekla i dag – det er overskya, men allikevel over 25 grader :-D

005

Jeg er veldig godt i gang med den siste gaven til GIVEAWAYEN min (det er fortsatt 4 dager igjen, og god mulighet for å melde seg på). Jeg viser ikke mer enn dette nå, men lover at ‘tingen’ blir behørig blogga før den sendes til den heldige vinneren ;-)

Og så har jeg lekt meg litt med det nye kameraet mitt :-))

007 008

Det har vært noen fantastiske skyer her – skal ikke forundre meg om det blir tordenvær igjen

012 017

Med disse bildene ønsker jeg alle en super søndag – solklem fra Siv

4 kommentarer:

  1. Jeg skal melde meg på give awayen din, ser så flott ut det du hekler :)
    Herlige skyer. Lurer på om vi bor omtrent på samme sted for det er akkurat det været her også ;)
    Ha en fin og avslappende dag.
    Trude :)

    SvarSlett
  2. Nydelig,sommerlett middag."Såå" enkelt??????????
    Bente BV

    SvarSlett
  3. Er så spent på hva du hekler her. Det så ut til å være en nydelig middag:)

    SvarSlett
  4. Hej Siv
    Kom lige forbi din blog. Her ser fint ud! Jeg er ikke gå god til håndarbejde (en mild underdrivelse), men som dig elsker jeg at læse!

    Ha' en fin aften hos dig!

    Megan, som egentlig hedder Lene :-)

    SvarSlett