torsdag 14. oktober 2010

Storproduksjon :-)

Selv om det kanskje kan virke sånn, så har jeg ikke ligget på latsida i det siste altså – jeg har faktisk drevet storproduksjon

001_thumb[4]

Disse første pulsvarmerne ble strikket som en liten digresjon sist på august

003

men etter den tid har det blitt noen par til ;-)

001

Noen par er i nøytrale farger

004

og noen par i litt mer fargeglad utgave.

Jeg har også gitt bort noen par – nå er mønsteret så kjent for meg at jeg snart strikker dem i søvne ;-)

Øverst i bloggen min har jeg nå laga en fane med linker til innlegg hvor jeg deler matoppskrifter :-D Virker dette som en grei måte å gjøre det på eller?

Og til slutt – tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på nissene mine :-)) Jeg kommer til å selge dem, men skal prøve å huske på å gjemme unna et par stykker – jeg har en lei tendens til å sitte igjen uten noe som helst selv….

I morgen drar litjtupp og jeg på Oppdal – vi er 5 venninner som har leid ei stor hytte, og vi drar dit med ungene våre :-) Ser frem til ei helg med god mat og drikke i hyggelig selskap :-D

Ha en trivelig torsdag og klem fra Siv

25 kommentarer:

  1. Så utrolig flink du er:):) Helt fantastisk!! Håper du ser det vi skrev på ditt forrige innlegg:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. WOW..., du har sannelig strikket mange... :O)
    Skjønner det godt for de er rålekre. Må jo være den perfekte gave til små og store jenter... :O)

    Kanallfine nissene dine også!

    God tur til Oppdal..., kos dere på høstfjellet!

    klem

    SvarSlett
  3. Wow...snakk om produksjon , flink du er Siv ;o) Og ha en riktig god tur til Oppdal, kos dere masse ! Klem

    SvarSlett
  4. Jeg er såå glad i mitt par, de er i bruk nesten daglig;)
    Kjempefint mønster på pulsene dine!!
    Kos dere på Oppdal i helga, det blir nok kaldt men trivelig;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. For en produksjon! Disse var flotte. Lurt med fanen øverst, fungerer bra det. Husk nå endelig å ta med deg strikketøyet på hytteturen - og god helg:)

    SvarSlett
  6. Nydelige!!Varmer nok godt disse.takk for hyggelig kommentar inne hos meg,god helg til deg og dine også!1Klem Linda:)

    SvarSlett
  7. Fine ting du har fått laget da. Herlige pulsvarmere og ikke minst nissene, de likte jeg. Ønsker deg noen gode dager framover.

    SvarSlett
  8. Kjempe flotte og alle de fine fargene.
    Lekre og kjempe kreativ er du
    Ha en fin kveld
    Klem til deg

    SvarSlett
  9. Her var heile regnbuens farger. Skikkelig flotte alle samen. Ska sei du har vore produktive. Her kan mången gå vinteren trygt i møte.
    Ha ei flott helg:))

    SvarSlett
  10. Jøss kor flittig du har vore då!! Pulsvarmerene er skikkelig flotte:))

    SvarSlett
  11. Kors i hytten !!! Flittig lise er du :-))

    Og ønsker dig nogle gode dage :-)

    Klemmis Vilma

    SvarSlett
  12. Wow, her snakker vi produksjon!!! Jeg er imponert :) Utrolig flotte pulsvarmere :)
    Jeg må visst ta meg en tur på Stoff & Stil, har en plan om å knyte et bredt blondebånd rundt ryggen på spisestuestolene mine, men har ikke funnet noe som er bredt nok enda. Kanskje lykken finnes på S&S :)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  13. Nydelige pulsvarmere!
    Så flink du er :O)

    God helg,
    klem :O)

    SvarSlett
  14. Så fine farger og varme ser de ut!

    SvarSlett
  15. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Pulsvarmerne din er kjempefine med et nydelig mønster og med alle di fine fargene.
    Kos deg på hytta.

    SvarSlett
  16. Rene strikkemaskinen du! Flink! Jeg venter liksom litt på å ultralyden om en ukes tid, da skal vi vite hva det blir, er mye som skal strikkes da i bått eller rosa. Liker sånne tradisjonelle babyfarger jeg. Har sendt mail igjen.

    Ha en fin dag :-)
    Klems fra Veronica

    SvarSlett
  17. skal si du har stått på;) Herlig med slike pulsvanter, de varmer mer enn man kan tro gitt:) Nå minnte du meg på at jeg har noen egenproduserte liggende et eller annet sted.. de må graves frem fra mørke skuffer og taes i bruk igjen:)

    Ha en flott helg da:)

    SvarSlett
  18. Så flotte, herlige farger! Veldig glad i pulsvanter, jeg har flere farger og varianter, raskt og morsomt å lage og deilig å ha på, spesielt nå, da...men sommerkvelder og kjølige dager året rundt er pulsvarmere tingen:)

    ...helst i alpakkaull;)
    Fin blogg du har!!!!
    smil fra Torunn

    SvarSlett
  19. Så nydelige pulsvarmere. Du er så flittig!!
    Høres jo kjempe koslig ut med venninne tur med ungene i helga.
    Kose dere så masse på Oppdal. Sikkert nydelig høst der nå!
    Goklem Marie :)

    SvarSlett
  20. Oj! De var fine. Deilig med spreke farger :-)
    Ha en gledesfylt helg!

    SvarSlett
  21. Hvilken produksjon! Du er helt rå :-)
    Så trivelg med hyttetur på Oppdal - jeg var der i sommer en natt, flott sted!

    SvarSlett
  22. Hei igjen!!!Ja de klutene er utrolig gode,skal lage flere til meg selv ivertfall,moro når en har laget de selv også he he!!!Ha en flott ny uke!!Klem Linda:=)

    SvarSlett
  23. Oj, snakk om produksjon, du har definitivt ikke ligget på latsiden. ☺

    SvarSlett
  24. Kjempefine alle sammen. Fikk et par slike av svigermor forrige uke. Deilige.

    SvarSlett
  25. De var kjempefine! Morsomt å se mønsteret strikket i så mange ulike farger, inspirerende og lekkert!

    SvarSlett