mandag 23. mai 2011

Bestemorswap hos Olava

Det er ikke bestemora mi jeg skal bytte bort altså : D Men jeg skal hekle bestemorruter og bytte med andre hekleglade damer – du kan lese mer om det her.

003

Jeg trodde jeg hadde SÅ god tid, for Olava var tidlig ute i år – men det viser seg at jeg har vært fryktelig treg…. Var avgårde og gkjøpte meg garn i dag, og dette blir årets farger fra meg

001

…og sånn ble lappen seende ut : ) Heldigvis går det ganske fort å hekle en lapp, så jeg skal nok rekke 15 stk innen tidsfristen.

Jeg holder på med et prosjekt som er såpass innviklet at det ikke er noe man tar med seg bort, så da passer det bra med små ‘ta-med-bort-prosjekt’ ; )

[007[5].jpg]Her er fjorårets bidrag fra meg….

[024[5].jpg]

… og her er alle lappene jeg fikk i posten : )

Nå er det hektisk aktivitet på jobb om dagen, og jeg får brukt mine kreative sider MASSE – vi skal nemlig ha noen veldig store forestillinger denne uka. Det er slitsomt, men VELDIG artig – skal fortelle mer om det når det er vel overstått

Ha ei fortsatt fin uke – klem Siv

9 kommentarer:

  1. Flink er du ....du har nå meldt deg på...det har ikke jeg og jeg angrer men men får hekle noen selv
    Ha en kreativ kveld
    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Flotte lapper!! Jeg er også med på bestemor-swapen hos Olava...startet veldig friskt her for leeenge siden, men så ble det glemt...og plutselig er det kort tid igjen!! Men jeg skal rekke det fint da :-)
    Gleder meg til å få igjen en haug med fargerike lapper...
    Ha en fortsatt fod kveld :-)

    SvarSlett
  3. Du er kjempeflink!!! Du må jo ha noe å gjøre støtt!!?? Blir morro å se hva som kommer ut av det da ;)

    Ha en super uke :)

    Klem :D

    SvarSlett
  4. Kjempeflotter farger du har på lappene dine. Spennende prosjekt, kanskje jeg må finne ut hva det går ut på. Ha en kjempefin uke.

    SvarSlett
  5. Flotte farger, så får vi vel se hva det blir tilslutt:)
    Pryo/arbeidsuke hos oss, så får rettet det meste av prøver denne uka, takk og lov;)
    Ha fine dager, klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Hei... :O)
    Så fargerike og flotte lappene dine blir... :O)
    Det skal bli moro å se hva hver enkelt har laget!

    Det går litt trått hos meg om dagen også, fortsatt ikke helt ferdig med de 15 jeg skal lage. Jeg som hadde planer om å lage 30..., lol... :O)

    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  7. Så flotte lappene dine blir.
    Mine er ferdig heklet, men det er disse tråendene da. Skal bli spennende å se de ulike lappene.
    Ha en fortsatt fin uke.
    Klem.

    SvarSlett
  8. Får aldri med meg sånne ting...

    Høres gøy ut, spent å se hva det kommer ut av dem.

    SvarSlett
  9. Veldig fine de lappene du har laget!! :-)

    SvarSlett