fredag 21. oktober 2011

<3 <3 Hjerter <3 <3

Jeg vet jeg har vist fram hjertetavla mi til det kjedsommelige, men jeg har funnet enda et bruksområde til den

003

Dere vet jo at jeg også elsker hjertesmykker, og her har jeg tatt alle smykkene som er sølvfarga

005

og hengt opp med knappenåler nederst på hjertetavla mi

008

Jeg syns de er for fine til å ligge bortgjemt i et smykkeskrin, og jeg syns også de passa godt her på stua sammen med de andre hjertene <3

Ha ei hjertelig helg alle sammen – klem fra Siv (som har passert innlegg nr 300)

10 kommentarer:

  1. Enig, for mange flotte smykker til å gjemme dem i en skuff!
    Her er middagen fortært...helt grei:O))
    Kos dæ i helga, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte smykker:) Selvfølgelig skal disse fram i lyset!! Elsker slike smykker selv...men ser at noen har rustet etter vi flyttet hit...det sier sitt....
    klem til deg:)

    SvarSlett
  3. Vart flott dette!
    Skal seie du er produktiv :-)
    Så mange flotte pulsvantar!

    God helg!

    SvarSlett
  4. Det ble jo kjempeflott! Gratulerer med passert 300 og god helg:)

    SvarSlett
  5. Hei! Først: Tusen takk for de hyggelige sporene du legger igjen på bloggen min, setter veldig stooor pris på det! :) Når det gjelder ordtak på norsk, så finner jeg en del her: http://www.ordtak.no (velg "emner"). Lykke til!

    Fin lørdag! M.

    SvarSlett
  6. Mange nydelige hjerter du har og helt riktig å vise dem fram :)
    Ha en fin helg, klem.

    SvarSlett
  7. Så lurt og så fint og la smykkene henge fremme slik.
    Håper du har en herlig helg Siv!
    Klem Marie

    SvarSlett
  8. Så herlige smykker, Siv :O)
    Og pulsvantene i forrige innlegg er helt skjønne!!
    Ha en fin helg!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  9. Ja de smykkene er finere på utstilling enn gjemt bort. Det var en koselig tavle du hadde der :)
    Klem, Trude :)

    SvarSlett
  10. Hver gang æ ser et hjerte så tenke æ på dæ;-) Merkelig...

    SvarSlett