tirsdag 15. november 2011

Osv.

010

Her er det ikke mye spennende å melde for tida – stadige forberedelser til juleutsalg til helga

Ei litt større kurv enn de jeg har vist før – denne er i lin (og stoffer fra lageret mitt)

006

Og mugrugs som matcher : )

008

Disse valgte jeg å sy på kant rundt i stedet for å vrangsy som jeg gjorde på de forrige – jeg syns det ble penere (jeg er ikke så god på det med å vrangsy – syns ikke jeg får fine nok hjørner)

009

Ser ganske innbydende ut med en kopp te nå ; )

Jeg har litt dårlig samvittighet overfor dere bloggvenner, for nå har jeg forsømt dere en stund – lover å komme sterkere tilbake over helga : D

Hjertelig velkommen til nye følgere – jeg skal titte innom dere også over helga : )

Minner om giveawayen min

Ha en fin kveld – klem Siv

7 kommentarer:

  1. Kjempe fint....
    Kreativ kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  2. Skjønner du har travle dager;) Nydelig sett!
    Her får vi besøk fra havet til helga, og jeg håper kjøkkenvifta kommer opp før det;)
    Klemmings fra meg;)

    SvarSlett
  3. Kjempefint!! Jeg likte godt den lilla fargen ;)
    Ha en fin onsdag :)
    Klæm

    SvarSlett
  4. Fine ting du syr:) De brødkurvene er så fine og praktikse til mye annet enn brød også:) Lykke til i helga da:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  5. Ojj Siv, du flinke med symaskinen :O))
    Nydelige underlag og pose, herlige farger!
    Hadde selv en svært så SVART dag igår, men ettersom jeg nekter å la meg knekke, er det bare å stå på. Nå venter FINN.no på meg, for huset mitt er fullt av TIIIING som skulle til verkstedet :))
    Ha en flott dag, Siv
    Klem, Anne:)

    SvarSlett