søndag 13. november 2011

Mug rugs og flere kurver…og sommerens siste blomster :-)

Etter å ha lest bloggen til Olava, ble jeg inspirert til å sy mug rugs (mine er MYE enklere enn hennes altså)

002

Jeg visste ikke om slike brikker jeg før jeg så dem inne hos henne, men syns det er en søt liten sak

003

Det ble laga 4 stk her i går, og de matcher kurvene jeg sydde av dongeri

004

Disse tre kurvene er sydd av et gammelt dongeriskjørt jeg hadde liggende : ) Det er så artig å få brukt gamle klær – må innrømme at også her er jeg inspirert av Olava, hun er superflink på redesign : D

006

Gemalen har plukka inn sommerens siste blomster : D De ser litt pjuske ut der de står, men jeg vil nyte synet av dem et par dager til

Dagen starta med frokost og gaver på senga for å feire gemalen, senere i dag blir det en bedre middag og bløtekake – ellers har jeg tenkt å bruke denne regnværsdagen på å sy (jeg har ikke strikka på snart ei uke, og jeg tror det var lurt for nå murrer det ikke lengre i skuldra)

DET ER FORTSATT MULIG Å DELTA PÅ MIN GIVEAWAY

Ha en fin søndag – klem Siv

9 kommentarer:

  1. Kjempe fine ting du har sydd.....flotte poser og brikker....flinke du

    Ha en fin søndag
    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Får så lyst til å sy selv når jeg ser det flotte du lager. Kanskje kommer ånden før jul, hvem vet. Her begynner vi å bli litt sliten av oppussing, men vi kan ikke gi oss ennå:O)
    Kos dæ, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Jeg har fått inspirasjon hos olavas mugs rugs. Har ikke kommen igang enda men skal helt absolutt ha noen av disse.
    Dine ble kjempefine. Har egentlig mange dongeri som ikke blir brukt, disse skal jeg spare på nå da jeg ser hvor fint det bli å bruke disse til kurver og annet.
    Pernilla

    SvarSlett
  4. Så flotte mugrugs, fristende å prøve!
    Koselig med de aller siste blomstene fra hagen innomhus,nydelige var de!
    Føler med deg ang. skulder... Det ble litt for mye strikk her i huset og ..
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Jeg synes dine mug rugs ble kjempe-stilige :)
    Og ekstra artig at de matchet de kurvene du har sydd.
    Ønsker deg en flott søndagskveld ved symaskinen!

    SvarSlett
  6. Herlig blogg du har, jeg melder meg som følger hos deg!

    Hilsen fra Unn :)

    SvarSlett
  7. Dette var en god ide! De var helt nydelige:)

    SvarSlett
  8. Nydelige brikker og poser du har sydd!!

    SvarSlett
  9. Dette var fine saker, kjenner at inspirasjonen siger inn!

    SvarSlett