mandag 5. desember 2011

Skåla mi og Grease :-)

001

Denne skåla fikk mamma og pappa i bryllupsgave, og jeg har bestandig syntes at den er veldig fin : ) Faktisk så fin at jeg drev å maste på mamma om at jeg måtte få arve den….

Plutselig en dag sto mamma på døra og hadde med skåla til meg – hun kunne fortelle meg at hun hadde planer om å leve i MANGE år til (hun har enda ikke fyllt 57), og at det var mye bedre at jeg fikk glede meg over den nå enn å måtte vente så lenge : D  Må innrømme at jeg skjemtes litt da, men bare litt ; )

I kveld har vi vært på Grease, og det var en fantastisk forestilling – jeg er SÅ stolt av litjtupp, og hun var bare helt rå i rollen som Cha Cha Digregorio : ))

002

Husets stjerne måtte jo selvfølgelig få et bukett roser etter vel overstått premiere

003

Alle skuespillerne fikk en rød rose av rektor også : )

Jeg har nå blitt så god venn med den nye telefonen min at jeg hadde den med for å filme, og så fikk vi beskjed om at alle telefoner måtte slås av for ikke å forstyrre lyden : / Dvs at jeg har ikke et bilde eller et sekund med film, og det betyr også at jeg er tilbake på morgendagens forestilling medbragt litt annet utstyr ; )

Ha en fin kveld – klem Siv

6 kommentarer:

  1. Denne skåla hører til fra denne tida..din mor er jo litt yngre enn meg;)..og den er flott!! Like herlig at du fikk den nå, det liker jeg;)
    Tenker din litjtupp var super i rollen, og det er jo direkte rørende å se sine barn på scenen!
    Nyt uka videre, her legges noen lister, men det begynner å ta form;)
    Klemmings;)

    SvarSlett
  2. Så herlig skål!! Skjønner godt at du "ønsket" deg den ;0) Mamma har samme filosofien, så jeg og søs har allerede arvet litt . Supert!!

    Gøy når barna er med slikt!! Roser hører med da!

    Ha en fin førjul, og lykke til med filmingen i morgen!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  3. Vet du, sånne boller har min mamma også. 2 store, som det alltid ble servert reker av (!) og små skylleboller til. Pluss noen lave vide boller som ble brukt til snacks når mamma hadde syklubb da jeg var liten :O)

    Ha en fin kveld i morgen,
    klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  4. Nydelig skål, Siv og så bra du fikk den nå:) Er vel ingenting å skjemmes for det;)
    Artig med litjtupp som skuespiller og flott for henne å få roser etter premieren:)
    ha en fin tirsdag:)
    klem fra Trine.)

    SvarSlett
  5. Det er også en flot skål og sådan er mødre! :)

    Skønner at du må være vældig stolt af din datter i Grease. Sej pige! Dette er jo stort!

    Ønsker dig en dejlig decemberdag. Klem.

    SvarSlett
  6. Nåååh. Syns jeg ser mamsen på trappa med glassbollen. Heldig du er:)
    Skulle gjerne vært med å sett på Grease, må få se film neste gang vi treffes:)Håper forestillinga er like bra i dag når kamera er med;)
    Klem Nina.

    SvarSlett