søndag 22. april 2012

Snart jubilant ;-)

I går feira jeg 40-års dagen min : )

(Jeg må få presisere at jeg fortsatt bare er 39 år, og at det enda er ei uke til jeg fyller – jeg har ikke helt bestemt meg om jeg skal fortsette å være 39 eller om jeg skal våge å tippe det store runde tallet : P )

Jeg må bare få vise dere alle de fine gavene jeg fikk : )) Heldige meg!

085

Ei råfin klokke, og det som er ekstra kult med denne er at den lades av dagslys – altså miljøvennlig i tillegg til å være lekker

082

Ny fotobag – det betyr at jeg nå får plass til mer enn bare kameraet mitt, jeg trenger ikke lenger savne den andre linsa mi : ))

080

Nydelig lykt med lilla (!) lys

081

og champagne

088

Hjertesmykke med den inspirerende teksten “Follow your heart”

Sammen med smykket fikk jeg gavekort på en veskebutikk, så nå skal jeg avgårde og lete etter en svart, liten sak : D

093

Vakre røde roser : )

091092

Disse kommer til å bli knallfine på landstedet : D

(Ikke helt god kvalitet her – måtte ta bilde av katalogen, gaven er på vei i posten)

Jeg fikk også en del penger, så nå er det like før det kommer enda ei linse i hus ; )

090

Gamlissjokolade OG rosiner (enda jeg ikke liker rosiner – kanskje de mener at det er bra for fordøyelsen?)

Ha ha ha – veldig artig!

2012-04-22

Som dere ser er man innom flere uttrykk under en gave-oppakkings-seanse ; )

Ha en fin søndag folkens – klem Siv

10 kommentarer:

  1. Ser ut som du hadde en flott feiring, og så mange flotte presanger! Jeg får vel ønske deg grattis på forskudd :)

    SvarSlett
  2. Vel overstått selskap..med de flotteste gaver!! 40-åra kan du glede deg til; de er slett ikke dum:O)
    Nyt den siste uka i 30-åra;)
    klemmings;)

    SvarSlett
  3. Så koselig at du deler dette med oss!Og for en flott 39 åring spør du meg!!Heldige deg som har fått så masse fint.
    Ønsker deg lykke til videre og velkommen etter,,,,!
    Goe klem♥

    SvarSlett
  4. Hei Siv!!'

    Får vente en uke med å gratulere:)

    Så mye fint du har fått...Jeg elsker klokker som du elsker sko,og denne var rå lekker:)

    Nyt søndagen!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Så masse fint du fikk.
    Kanskje jeg kan slutte å grue meg til jeg fyller 40 i november...
    Skummelt:)
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  6. Gratulerer på forhånd :O)
    Så mye fint du fikk,
    og gamlis sjokolade er vel på sin plass når man fyller 40!? (:O)
    Lillebror kalte meg gamla ved middagsbordet i dag...og jeg som bare er 36...hi,hi...

    Klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  7. Kan jo bare gratulere! Jeg ligger 20 år foran - o skrekk o gru! Har liksom ei tvagstrøye for å feire akkurat det til høsten... Ha ei superfin uke! Synnøveklemz

    SvarSlett
  8. Hei!
    Vel overstått selskap! Og så masse fine gaver:-)
    Jeg fylte 40 forrige uke, og det var ikke skummelt i det hele tatt;-)
    Ha en fin kveld, og en fin siste uke som noen-og-tredve!!!

    Eli S.

    SvarSlett
  9. Gratulerer på forskudd:)
    Klokka du fikk var skikkelig stilig, masse flotte gaver:) Nesten så jeg fikk lyst til å feire min 40års-dag om igjen..

    SvarSlett
  10. Gratulerer med snart 40 års dagen Siv! Lurt å feire litt sånn på forskudd, for da kan du jo liksom feire litt på selve dagen også, for det ER stort å bli 40, ikke skremmende i det hele tatt, bare kuult ;) Åsså såå mye lekkert som du fikk, klokka var bare knall! Rosiner og sjokolade kan komme godt med, og av erfaring så har faktisk smaksløkene forandret seg etterhvert som jeg har blitt eldre, så det er håp for rosinene også ;)))

    Tok ut MC for borti en måned siden, da var det jo rene sommeren her nede hos oss, men siden påske har det bare vært kaldt og regn, så nå koser den seg inne i påvente av finværet.

    Ha en flott siste uke som "bare noen og tredve"
    Klemmer fra Østlandet :))

    SvarSlett