tirsdag 15. mai 2012

Det er lys i enden av tunellen : ) Og gave til meg :-) :-)

007

Som dere vet, så har Litjtupp vært i Frankrike (nærmere bestemt Valence), og hun hadde med gave til meg derfra : )

008

Hun hadde kjøpt fingerbøl til meg : ) Jeg samler på fingerbøl, og det er en del som kjøper det til meg når de er ute og reiser – veldig koselig!

010

Jeg glemte helt å kjøpe meg et da jeg var i Norwich, men jeg kjøpte et på flyplassen i Amsterdam da ; )

Tenkte jeg skulle gi dere en liten oppdatering på bloggeproblemene mine – ikke for at jeg skal ‘syte’ mer, men fordi at det kan være til hjelp eller advarsel for dere.

Først sletta jeg Blogger fra telefonen min – uten at dette sletta bloggen min. Så satte jeg igang jobben med å ‘reparere' innleggene mine. Etter å ha lagt inn bildene på litt over 100 innlegg, oppdaga jeg at bildene igjen la seg på telefonen min, og da begynte jeg å miste motet. Jeg var på nippet til å slette alle innlegg før 2012, og bare beholde dem jeg fikk fiksa – jeg tenkte som så at 2010 og 2011 har jeg i bokform.

MEN…jeg er temmelig sta, og liker ikke å gi meg ; ) Jeg fant ut at jeg måtte slå av sync mellom telefonen og Picasa Web Album, og det klarte jeg – alle bildene forsvant da fra telefonen, men de lå fortsatt i albumet. Det vil altså si at om jeg hadde visst eller skjønt at det var bare å gjøre om denne innstillinga på mobilen, så hadde jeg sluppet alt dette.

Jeg har bestemt meg for at jeg skal legge inn innleggene på nytt igjen – litt etter litt….det er ikke noe jeg kommer til å stresse meg. Og så tenker jeg som så at selv om dette har skapt MYE krøll for meg, så har jeg lært ganske mye også : )

For et par uker siden var vi i Olavshallen og så danseforstillinga Litjtupp var med i – et av numrene het Huldra og Nøkken, og da brukte de denne sangen. Det var et usedvanlig vakkert nummer, og tårene trilla : )

Ha en fin dag – klem Siv

5 kommentarer:

  1. Fint du deler tips :)
    Hvordan stiller du inn så de ikke autosyncer?

    SvarSlett
  2. Kjempe fine fingerbøller ....jeg samler også
    Takk for tips

    Fin kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  3. Nå har jeg ikke noen sånn smart telefon, min er fortsatt ganske dum, hehe :9 Men hvis jeg skulle komme over problemet, så er det jo greit å kunne noe om det :)
    Godt at du fikk ordnet det da!! Ikke alltid like lett å finne ut av ting man ikke kan!!

    Utrolig fin sang!

    Ønsker deg og dine en strålende 17.mai feiring :)

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Hej søde Siw

    Blot en hilsen til dig og dine , ja al den teknologi..:-))

    Klem Nina

    SvarSlett
  5. Heisann, og gratulerer med en fuktig dag!!

    Så morsomt med fingerbøllene dine. Er samler selv, men samler kun fra plasser jeg selv har vært. Morsom liten samlehobby.....

    Fortsatt fin 17. mai!!

    SvarSlett