mandag 29. oktober 2012

Hvitt…

Hjemtur Vallersund 28.10.12

Sånn så det ut da vi kjørte hjem fra landstedet i går – vinteren har kommet til Trøndelag

20121028_121440

Slett ikke så verst bilde til å være tatt med telefonen : ) En sidensvanshunn som spiser rognebær, og det tok lang tid før den lot seg forstyrre av meg : D

Da jeg sto opp i dag, var det 10- ute : ( Jeg er ikke så sikker på om jeg er helt klar for vinter jeg altså – kan godt ha en fin høst MYE lengre ; )

Hva er favorittårstida di?

Kos dere med denne nydelige vintersangen – klem Siv

11 kommentarer:

  1. Det er VÅREN, Siv!!!..:))
    Nydelige bilder!
    Jeg fyrer og fryser og strikker meg varm;)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder,
    høsten er min favoritt tid på året, den klare luften og alle fargene!
    Ha en fin dag du også,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  3. Vakre bilder. De rognebæra var nok rett og slett veldig gode.

    SvarSlett
  4. Hei Siv. Ja, nå er det ingen vei tilbake for vinteren har kommet. Fine bilder du viser, det var litt trolsk stemning over de. Jeg liker alle årstider, men våren er min favoritt for da har vi sommeren i vente og så blomstrer mine favorittblomster på den tiden. Ønsker deg en riktig fin uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Her er det litt hvitt og MASSE blå!! Nyyydelige dager ;o) Synes høsten er fin jeg, men det er sikkert for at det lukter jord og kveldene blir mørkere(dokker har jo ikkje full sol i 3 mnd om sommeren). Klem

    SvarSlett
  6. Flotte bilder men det er litt tidlig
    med snø enda syns jeg ihvertfall. Her er
    det snøfritt da,enn så lenge. Søt liten
    venn som koser seg med bær,flott bilde.
    Ha en fin dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  7. hei hei!!

    Ser at vinteren har kommet hos dere å :O) Utrolig hvor fort den kommer.... Nyt det så godt du kan....kakao - varme pledd - tente lys....

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem Tine

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder.
    Synes godt vinteren kan vente litt til jeg...

    SvarSlett
  9. Hei høpp!

    Nydelige bilder Siv,og trøst deg med at vinteren
    har kommet hit til Telemark også.I dag regner det litt
    og er mildt så snøen ligger nok ikke lenge.Har vært kaldt
    og minus grader de siste dagene...

    Her blir dagen tilbrakt med Internett basert kurs,mens jeg
    pleier meg selv.Har de siste mnd ikke følt meg helt bra,og kom på
    sykehuset i dag og fikk beskjed om at det var stille lungebetennelse.
    Så da er det bare å ta det med ro litt,og bli frisk:)

    Nyt dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  10. Takk for flotte bilder. Slett ikke verst med mobilen, nei;o) Her har du fanget vinteren på sitt fineste. Får jo nesten julestemning av sånt;o)
    Ønsker deg en flott morgendag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  11. Det er sjelden man er helt klar for vintern men den kommer hvert år. Så lenge den er så vakker som på dine bilder skal den bare komme :)

    Pernilla

    SvarSlett