mandag 1. oktober 2012

To go with the flow….

110

Så kom det en variant fra meg også av den såkalte Skappelen-genseren (go with the flow lissom)

112

Jeg er slett ikke fornøyd, og syns ikke den ligner så veldig på de bildene jeg har sett av den. Jeg kjøpte max oppgitt mengde garn, men allikevel er den altfor kort til meg.

Den gikk kjapt og greit å strikke, og monteringa var heller ikke noe pes. Men jeg må si at det er en uforholdsmessig dyr genser.

111

Jeg valgte litt farge på den jeg da, og har strikka den i lys rosa og plommerød

Eldstetøtta er overlykkelig for at jeg ikke likte den, for da var det hun som endte opp med den ; )

MUSE har kommet med ny plate, og jeg vil gi dere en liten smakebit på den.

Nyt sangen og ha ei herlig høstuke – klem Siv

11 kommentarer:

  1. Det ble iallefall helt nydelig farge:) Noen ganger må en jo bare gi etter for "flowen" og henge seg på.

    SvarSlett
  2. Sett denne genseren mange steder nå, var moro se den i en annen farge, ble veldig stilig:)
    Tror nok ikke det blir en slik strikk på meg, da jeg syns de er ganske så dyre å lage, må si jeg enig der, og tviler på det blir så bra på meg:-p Men ble en fin genser!:)
    (må sjekke ut musealbumet<3)

    SvarSlett
  3. Den ble jo stilig, så synd du ikke kan bruke den, men ikke farlig når andre kan bruke den;) Jeg har planer selv også, men da skal det være raglan på den..og ikke så kjempestor.
    Ha en god start på oktober, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  4. Nydelig farge.....og heldigvis at noen kan bruke den:) for den var fin:)
    Ha en fin oktober ettermiddag:)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Var herlig farge,da:) Jeg har halvveis vurdert det, men det er jo så mye annet artig;) Og jeg skal iallefall ikke strikke i det garnet som er oppgitt (det gjør jeg forsåvidt nesten aldri, og med høyst varierende resultat...), for det blir jo svindyrt, enig i det, ja! Men, kjempefin genser til eldstetøtta di, ja, tenker hun ble glad:)

    Eli

    SvarSlett
  6. Jeg jobber i garnbutikk, og mange velger å legge opp færre masker, for at genseren ikke skal bli så vid
    Tips til deg - dersom du væter genseren (i kaldt vann) - kan su strekke den i fasong, OG den blir mye større i bruk
    Flott farge, da

    SvarSlett
  7. Sukk, såååå lekker. Nydelig farge. Flinke du!!!!!

    SvarSlett
  8. Så nydelig farge du har valgt på genseren. forstår godt at eldste datteren falt for den. Og det at den ikke ble helt lik betyr ikke at den ikke ble like fin eller finere.... :)

    SvarSlett
  9. For en flott farge du valgte på
    Dorthegenseren,kjempefin. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  10. Nydelige farger du har valgt..ja de har vel gått opp på prisen nå som den har blitt så populær??

    Jeg er ikke god til å strikke,men kanskje jeg hadde fått til denne.Vet at mange bruker et annet garn (billigere) enn det som hører til oppskriften.
    Har lyst på jakken med lommer jeg da,men tror ikke det blir noe med meg.

    Kjøpte du skappel oppskriften eller fant du ut av det selv??

    Nyt dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett