lørdag 24. november 2012

Fargebevisst ;-)

001

Disse svampene er vel å finne i så og si alle hjem i det ganske land – jeg er i alle fall storforbruker av dem

002

De orange og gule havner hos eldstetøtta…..jeg kan jo late som om det er fordi jeg bare vil bidra litt til hennes hushold også, men sannheten  er at disse fargene passer på en måte ikke helt inn her hos meg ; )

Hva med deg – er du opptatt av å ha den “riktige” fargen på svamper, oppvaskbørster og tuer/kluter?

Ha ei topp helg – klem Siv

6 kommentarer:

  1. Hoho:))..jeg er litt opptatt av oppvaskbørsten, men kanskje ikke like opptatt av svampefargen; men her må jeg skjerpe meg:)
    Ha ei god helg videre, klem;)

    SvarSlett
  2. Ja det er jo noen farger man unngår da.
    Men svampene må man jo bruke når man ikke
    gir de bort.
    Ha en god helg.
    :)

    SvarSlett
  3. Haha:-) Nei, hos oss brukes alle svampene uansett farge:-) Vi har ikke håndklær som står i stil på badet, engang:-) fortsatt god hælg:-)

    Eli

    SvarSlett
  4. He he, ikke så opptatt av akkurat det. Men den oransje hadde passa godt på vårt kjøkken:)

    SvarSlett
  5. Detter alltid kjekt når ting matcher, men er vel ikke såååå opptatt av akkurat svamper :) takk for at du deltar på give awayen min. Nå tror jeg bildeproblemet er løst for en liten stund( har klart å fylle opp kvoten med bilder:/ )

    SvarSlett
  6. Å det er sjelden en tilfeldighet hvilken farge det er på oppvaskbørsten eller nye kluter når jeg kjøper det inn. Husbonden derimot kan finne på å komme hjem med farger som absolutt ikke passer.. han er selverklært halvt fargeblind og kunne ikke brydd seg mindre om ting matcher på kjøkkenet.

    Avtalen er selvfølgelig at det er jeg som sørger for røde eller oransje oppvaskbørster. :)

    SvarSlett