fredag 15. mars 2013

Vinnerlykke :-D

Jeg er med på noen giveawayer her inne, og rett som det er dumper det en pakke ned i postkassa her : ) Veldig koselig!

001

Dette garnet var jeg så heldig å vinne hos Mayen, og nå har jeg funnet ut hva jeg skal bruke det til også ; ) Det blir vel anvendt i alle fall : ))

001

Og denne kjolen i ull var jeg så heldig å vinne hos Trine : ) Den falt i smak til prinsessa som fikk den : D

Tusen takk til dere begge to : ))

002

En liten sniktitt på hva jeg skal lage av garnet jeg fikk av Mayen ; )

Ha ei herlig helg – klem Siv

8 kommentarer:

  1. Gratulerer,så heldig du har vært da,lekkert garn og søt kjole. :) FOR en heldig venninne som får de flotte klutene,flink du er. :)
    God helg til deg Siv og kos deg med strikketøyet,er spent på hva det skal bli.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Prinsessa synes at hjertene er spesielt fine! :-)

    SvarSlett
  3. Det er utruleg kjekt å vinna, og jammen har du vore heldig! ;)
    Siri

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med flotte premier, så heldig du er! Det blir spennende å se hva du strikker av det rosa garnet, sikkert noe kjempefint! Likte så godt mønsteret, desverre litt for avansert for meg som kun strikker rett og vrang..hihi..Faktisk så kjøpte jeg 3 nøster før i dag i pastellfarger, jeg har fått det for meg at jeg skal strikke et lite teppe:) Green Gate serien i rødt og hvitt er kjempefin den også, den drømmer jeg om hver jul! Ha en flott helg, Siv! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Härliga färger.:-) Kram Stina

    SvarSlett
  6. Så koselig med sånne premier!
    Det er en award til deg i bloggen min, hvis du vil ha :)

    SvarSlett
  7. Heldige du. Garntrylleriet virker lovende.

    SvarSlett
  8. Snakk om vinnarlykke, og så flotte premiar. Heldige du.

    Spennande å sjå resultatet av den rosa tråden. Eit nydeleg mønster i allefall.

    God helg til deg og dine, klem.

    SvarSlett