tirsdag 9. april 2013

Kopptuer og roser :-)

I gårdagens innlegg hørtes det vel ut som om jeg skulle bli heltidsstudent igjen, men det er ikke helt sånn – jeg har bare vært på to dager samling ifht studiene. Hi hi – det er ikke alltid en norsklærer klarer å formulere seg så det er helt forståelig heller ; )

008

I dag ble det strikka ei blå- og hvitstripet kopptue med hvit heklekant rundt. Det oser sommer av denne da : D

009

Gårdagens tue fikk også en hvit heklekant

Og så til et lite tips : ))

004

Jeg er ikke glad i uekte blomster eller planter. Litjtupp hadde sagt at hun ønska seg noen blomster på rommet sitt, og da jeg kom over disse på Nille kjøpte jeg dem – syns faktisk ikke de var så ille å se på, og det kosta bare 20,- for fem stk

007

Litjtupp ble veldig fornøyd, og i ei flaske fra konfirmasjonen i fjor gjorde de seg godt på hylla hennes

PS Det er noe rart her….hver gang jeg tar musepekeren over linkene i andre blogger, så dukker det opp reklamer, personer av sorten hunkjønn uten fast følge (for å bruke ord som kanskje ikke så lett søkes opp) osv – hva skjer’a?? Ikke virus vel?

Ha en fin kveld – klem Siv

3 kommentarer:

  1. Man kan aldri få for mange tuer eller kopptuer som vi sier her nord:)
    Holder selv på med to stykker. Har bare igjen å hekle kanten rundt.

    Jeg har ikke opplevd problemet du beskriver,
    håper du ikke har fått besøk av virus.
    Hilsen fra nord.

    SvarSlett
  2. Søte tuer. Det blir nok neste prosjekt :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstått presentasjon.:)

    Var nå sikker på at det skulle gå bra. - Du virker mer enn kompetent på ditt område. :) Men det er noe med at man også yter litt bedre når man er litt nervøs.

    SvarSlett