torsdag 2. mai 2013

Hvordan kvitte seg med en UFO….og høytidlig trekning

Aller først tenkte jeg at jeg skulle komme med et godt råd om hvordan man kan kvitte seg med en UFO

009

Gjør den ferdig….ha ha ha : )) Var vel ikke så veldig artig nå, men jeg er så fornøyd med at jeg har fått ferdig noen UFO’er de siste dagene. Denne heklakurva er  Ø17 cm. Husker ikke hvilket garn det er – husker bare at det var dyrt, det ble vel rundt en hundrelapp i garn for denne. Ikke var garnet spesielt godt å hekle av heller – det var akkurat som den hang fast på heklekroken. Men nå er jeg i alle fall ferdig, og jeg vet hvem som skal få den : D

mansjettknapper7

Da er blogglotteriet avsluttet….og den høytidlige trekningen ble foretatt av True Random Number Generator

random34

…og lykkeloddet denne gangen var lodd nr 34 – gratulerer så mye til  Mayen : )

Send meg mailadressen din, så skal jeg formidle kontakt med St. André  : ))

Ha en herlig dag – klem Siv

9 kommentarer:

  1. Hei på deg Siv! Så flott den heklekurven ble, den likte jeg kjempegodt..fine farger!! Jeg lurer på om det er noe du ikke kan av håndarbeide..hihi..skulle gjerne hatt dine talenter der, ja:)

    Gratulerer også til den heldige vinner.

    Ha en flott dag, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Flott kurv du har heklet.
    Gratulerer til Mayen som den heldige vinner. :)
    Ha en god dag.
    Klem.

    SvarSlett
  3. Fin kurv. Godt å få ferdig prosjekter.

    SvarSlett
  4. Har noe heklegarn liggende ,fikk lyst og hekle en ,Din var så sommerfrisk.Ha en super uke og helkg.Hilsen en fra bergen .Flott blogg du har.Velkommen innom min .Kjærsti.

    SvarSlett
  5. Grattis til Mayen! En verdig vinner! =)
    Selv om det ikke var noe hyggelig garn å hekle med så ble den kurva veldig fin! Og ja, det er bare en ting å gjøre med ufoer - få de ferdig på en eller annen måte. =) Noen kaster også ting de har begynt på for lenge siden, da kjenner jeg at jeg får litt krupp! hehe..
    Ha en fin dag. Klem Tone

    SvarSlett
  6. Gratulerer til vinneren!!

    SvarSlett
  7. Kjempefin kurv. Godt råd forresten, selv om jeg noen ganger skulle ønske at det fantes en enklere måte:)

    SvarSlett
  8. Så fin heklekurv !
    Beste løsning er nok å gjøre en ufo ferdig ja..
    Så må jeg si gratulerer til heldig vinner !
    Ble litt paff jeg , for jeg var så sikker jeg hadde meldt meg på giveaway hos deg .. så dumt..
    Men koselig at du har meldt deg på hos meg.
    Lykke til og så ønsker jeg deg en fin helg.
    Klem Anne

    SvarSlett
  9. Det var ein fin heklekurv. Synd du ikkje husker kva garn det er. For da kan du unngå å kjøpe det ein gang til. Er den einaste måten å få ferdig uforer på er jo å gjøre dem ferdig. Ha ei flott uke fremmover

    SvarSlett