torsdag 9. mai 2013

Restestrikk….og fargeforvirring ;-)

001

Enda et babyteppe i rillestrikk er ferdig : D (Ser at jeg bør dampe det…) Teppet er 65x65, og kanskje litt mer “guttete” i fargene enn det forrige

002

Også dette er strikket i alpakka, og jeg har brukt 163 g fra lageret mitt -

004

På dette teppet har jeg hekla en pikotkant – syns det trengte en markert avslutning

Jeg legger dette teppet i bloggbutikken min

Gemalen driver og fresher opp plattene på verandaen i disse dager

003

Han har brukt en grå terassebeis – jeg likte veldig godt fargen : ) Til høyre ser dere hvordan fargen var før (se bort fra at det er litt slitt da) – da var det JEG som hadde blitt sendt ut for å kjøpe det vi hadde brukt før. For å si det sånn – vi hadde ikke brukt den gusjgrønne fargen jeg kom hjem med ; ) Men sånn er det når man sender noen som ikke har peiling på hva som var brukt fra før : P

Kos dere med denne vakre sangen fra LOL – en koselig film jeg anbefaler : ))

Ha en fin fridag – klem Siv

7 kommentarer:

  1. Hallo Siv!

    Det ble en utrolig flott farge på veranda plattene, litt av en forskjell må jeg si!! Så fine babytepper du lager!

    Ha en fortsatt fin dag og en flott kommende helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Babyteppet ble veldig fint, flotte farger! Likte fargen på terassebordene, ser litt furet, værbitt ut :) Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  3. Nydelig farge i teppe og flott farge på terassebordene også
    Ønsker deg en flott dag
    Klem

    SvarSlett
  4. På strikkefronten har du god smak og velger fine farger sammen! Godt og mykt teppe :-)

    SvarSlett
  5. Teppet såg mjukt og deilig ut, i herlige blåtonar. Heldige den som skal få kose seg i dette.

    Ikkje alltid like lett med fargar nei, men veldig fin gråfarge til slutt då.

    Ønske deg og dine ei strålande, flott helg. Klem

    SvarSlett
  6. Sukk, ja, her skulle vi også ha gjort noe med terrassen... Akkurat det er litt tiltak for tida, men nåe en ser hvor ra resultatet kan bli frister det jo mer med det samme!
    Teppet du har strikket er kjempeflott! Striper er og blir en vinner ;;)

    SvarSlett
  7. Nydelig farge på terrassen din! Og det teppet var også knallfint- nydelige farger sammen!

    SvarSlett