tirsdag 9. juli 2013

Sommerferie <3

Nå har jeg hatt ferie/avspasering i 2 uker, og jeg har allerede vært en del på farten

20130624_201141

Jeg har vært i Irland og besøkt eldstetøtta – et utrolig koselig tur til et flott land, det kommer nok et eget blogginnlegg herfra : )

20130702_200034

Og jeg har vært ei uke i Spania, nærmere bestemt i Barcelona : ) Også en flott tur som fortjener et eget innlegg

Men akkurat nå kjenner jeg at jeg trenger sommerferie fra bloggen også, men du kan følge meg på instagram om du vil – der heter jeg SIVTBN

ØNSKER DERE KJÆRE LESERE EN RIKTIG GOD SOMMER – MÅTTE DEN BLI FULL AV SOLSKINN OG GODE DAGER FOR ALLE : ) HUSK AT DET VIKTIGSTE ER Å HA SOLA I HJERTET <3

Ha det godt – klem Siv

11 kommentarer:

  1. Irland høres spennende ut .. Gleder meg til mer derfra.
    Kos deg videre og ha fine sommerdager med sol og mye glede.
    Sommerklem Anne

    SvarSlett
  2. Takk i like måte, Siv! Kos deg masse resten av ferien:-) Klem, Eli

    SvarSlett
  3. Riktig god sommer til deg!
    Klem fra Fredrikke :O)

    SvarSlett
  4. God sommer, Siv ;o)Så fint du har hatt det under avspaseringa.(Viktig at man kaller det det, for hvis man er sykemeldt om sommeren får man ikke ferien tilbake hvis det ikke er i fellesferien)
    Litt småblogging blir det nok på meg innimellom, skal være mye hjemme i sommer. Takk for tilbud om mattefiller, men æ har inntaksstopp! Noen ganger kan det faktisk bli for mye. Tør ikke engang å titte på det som blir tilbudt av redsel for at æ ikkje kommer til å klare å si nei. E jo stoffavhengig, og da gjelder det alle typer stoff..
    Vi blogges etterhvert
    Klem

    SvarSlett
  5. Høres ut som en fantastisk ferie så langt! Ser frem til å lese/se mer fra turene dine; både Irland og Barcelona er flotte land/steder :)

    SvarSlett
  6. Ikke så rent lite på farten. :) Kos deg i sommerferien din. Blir en spennende høst nå med fast stilling på skolen. :)

    Her er det full nedtelling, hvor vi skal ha den første uken hjemme. Nok av aktiviteter som venter på oss i hus og hage før vi setter nesen mot sydlige breddegrader.

    SvarSlett
  7. Innom for å ønske deg GOD HELG og
    fortsatt god sommer.:)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  8. Jeg får finne deg på Instagram da. Selv heter jeg mariannbru der. Du er velkommen til å følge.
    Klem

    SvarSlett
  9. Håper du snart er tilbake igjen på bloggen.

    Nå har jeg lagt ut oppskrift på tøflene mine. Du etterlyste det da jeg skrev om dem i vår.
    Håper strikkespråket er forståelig:)

    Ha en riktig fin høsttid.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  10. Heia Siv :-) Nå synes jeg jammen den lange sommerferien din skal være over snart, savner blogginnlegg fra deg! :-) Håper å se innlegg med snertne kommentarer og fine bilder ganske så snart. F.eks vil jeg gjerne ha et totaloverblikk over årets skoanskaffelser...;-) Hvilke bøker har frua lest i det siste, og hva er på gang på håndarbeidsfronten? Klem fra Line :-)

    SvarSlett
  11. Hei Siv og tusen takk for så koselig hilsen hos meg!:) Jeg har vært "over there" i høstferien og kom hjem i går. Så koselig at du har hatt butikk i Stavanger. Den hetet kanskje det sammen som bloggen din. I så fall mener jeg å huske det hvis jeg ikke tar skammelig feil:)
    Du har helt rett når det gjelder Finnøy og Judaberg. Det er bare 7 - 10 min. unna med 20 knops fart. Verden er ikke stor:)
    Håper oppskriften var forståelig. Men du som er så flink til å strikke skjønner sikkert sånn noenlunde :)
    Nå må jeg komme meg i seng slik at jeg kommer i rytme igjen. Sliter med jetleg.

    Ha en fortsatt god uke til deg.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett