tirsdag 31. desember 2013

Året som har gått 2013

I år blir det ikke årskavalkade sånn som jeg har hatt før – håper dere heller kan kose dere litt med noen bilder : )

2013-12-31

Hvert år kjøper jeg en julepynt fra Rosendal til jentene mine i julegave – de har begge to sagt at det er en gave de setter stor pris på : )

2013-12-311

Disse har jeg hekla selv, og de gjør seg veldig godt på trollhasselgreinene mine år etter år

2013-12-312

Jeg har vist pepperkakehuset før, men da uten nisser og sånn – denne pynten kjøpte jeg første jula jeg bodde for meg selv, og den har fulgt oss hvert år siden den gang (har ikke tatt bilde av englekoret på baksida av huset)

2013-12-313

Og her er noen små glimt fra vårt julepynta hjem

Jeg vil ønske alle og enhver et riktig godt nyttår – måtte 2014 bringe lykke og glede til dere alle sammen

Stor nyttårsklem fra Siv

4 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg og dine Siv. Har vært veldig koselig å bli bedre kjent med deg. :)

    Håper du hat fått slappet av i juleferien, - det aner meg at du fortsatt ikke er ferdig med studiene dine?, og har hatt godt av en velfortjent pause. Vi høres snart igjen, da i 2014. :)

    SvarSlett
  2. Her var det jammen mange, koselige bilder å se på. Så flink du er til å pynte opp i hjemmet ditt! :)

    Godt nytt år til deg!

    SvarSlett
  3. Her var det mye flott julepynt, Siv! Koselig at jentene får julepynt i gave, det er fine minner å ha med seg videre! Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett