tirsdag 10. desember 2013

Lærerveska mi <3

Jeg har gjort ting i litt omvent rekkefølge i livet – jeg fikk barn først, og så ble det skole og utdanning etterpå

001

Derfor ble jeg ferdigutdanna lærer først en måneds tid etter at jeg fylte 30 (at det slett ikke er noen bakdel å være litt voksen i et slikt yrke, er en annen sak….)

002

I alle fall fikk jeg denne lekre skinnveska av gemalen i 30-års gave – han mente at ei slik skinnveske trengte jeg som lærer

003 

(Det er dette bildet som gjengir fargen mest korrekt)

I tillegg til at den er lekker å se på, så er den også veldig praktisk som lærerveske – her er det plass til både ringperm og A4-blokk

Noen år senere fikk jeg en skinnsekk i samme merke, og ettersom jeg har brukt den hver dag i mange år er den nesten utslitt….men den kan jeg vise dere en annen dag : ))

Sånn – nå er lesepausen min over…. ; )

Ha en fin dag – klem Siv

2 kommentarer:

  1. Så stilig veske du har fått! Kan godt forstå at du er fornøyd med den gaven :)

    SvarSlett
  2. Den var en lekker veske ja. Platulopien holder seg ganske godt synes jeg, jeg har brukt den første genseren jeg strikket i sommer masse. Den har riktignok seget litt, og jeg har ikke vasket den enda, er litt redd for at den skal toves veldig så derfor har jeg nølt.

    SvarSlett