torsdag 30. januar 2014

Om å ha konkurranseinstinktet i orden

Jeg er verdens sindigste person (jeg liker i alle fall å tro det selv), men så hender det at jeg kommer i konkurransesituasjoner hvor jeg i grunnen blir litt overraska – det er akkurat som om jeg står ved siden av og ser på meg selv, og tenker at det der er slett ikke noen sindig person….men men, kan hende det kommer noen historier i denne banen senere ; )

Det verste (eller beste, alt ettersom), er jo at jeg konkurrerer hele tida med meg selv også – det går liksom litt sport i å gjennomføre det jeg har bestemt meg for…og nå er det garnslanking det er snakk om

Nylig oppdatert

Dere husker kanskje at jeg hekla 3 sitteunderlag i julegave, og så hekla jeg 3 sitteunderlag som gave til venninners barn – nå har jeg altså hekla ytterlige 5 sitteunderlag, og det har krympa lageret mitt betraktelig. Brukte i underkant 3 nøster pr sitteunderlag, og jeg har hekla 11 stk – dvs over 30 nøster det, og faktisk halvannet kilo : )

Ettersom jeg ikke trenger så mange sitteunderlag, er det mulighet for å kjøpe dem (jeg kommer til å legge dem i butikken min) – de er til salgs for 180,- inkl porto. De er ca 40-42 cm i diameter.

Ha det godt folkens, og nyt dagens sang  - klem Siv

1 kommentar:

  1. Lager mye fint du :) prøver på litt garnslanking her også, lapper for øyeblikket ;) god helg

    SvarSlett