lørdag 8. mars 2014

Omorganisering, rydding og fornyelse

IMG_7414

Da vi flytta hit for litt over 20 år siden, sto ikke denne hylla her – faktisk var det ikke noen hindring i det hele tatt for trappa….forstå det den som kan.

I stedet for å lage et tradisjonelt rekkverk, bygde gemalen denne hylla – jeg var en bokorm av dimensjoner allerede da, så hyller ville det alltid være bruk for ; )

Nå har vi malt hylla, og jeg har tatt bort alle barnebøkene som sto der. Nå er det pensumet mitt og noen hobbybøker som har fått plass – i tillegg  til strikkepinner i ei kurv, ladere i en rund boks og noen oppskrifter i tidsskriftholdere fra IKEA.

IMG_7413

Og så har jeg samka noen lys i ei lita trekasse jeg hadde liggende : ) Den har også fått plass i hylla, og dere ser jo hvilke farger det går i ; )

Jeg er i gang med en ny oppgave – syns det går litt i ett, men det er mindre enn 3 mnd til jeg er ferdig : ))

Ha ei fin helg – klem Siv

3 kommentarer:

  1. Foråret er en herlig til fornyelse. Det gør godt at rydde ud og rydde op. Ser fint ud hos dig.

    Ønsker dig en dejlig weekend, måske med sol som her?

    Klem.

    SvarSlett
  2. Nydelig! Kan du komme hit og rydde også? I går tok æ arbeidsbordet mitt! Helt ryddig og fint.. I dag: Hvem slapp en bombe av papirer ned på det???
    Ha ei fin uke, her regner det vannrett og noen stormer flyr forbi...
    Klem

    SvarSlett
  3. Dette ble jo en riktig så fin (og smart) løsning på "rekkverk-problem" :)

    SvarSlett