lørdag 29. mars 2014

Orkidé <3

Fikk en miniorkidé av eldstetøtta da hun flytta til Irland, og det var for at jeg skulle huske henne og fortsette å være glad i henne – akkurat som om jeg skulle kunne klare å slutte med det… <3

Uansett…den orkideen har dessverre avgått med døden, men det har jo selvfølgelig ikke min kjærlighet til henne

039

Nå har jeg vært og kjøpt en ny (hun kommer jo hjem til påske), og jeg er ganske sikker på at hun ikke merker at den hvite orkideen jeg fikk av henne nå er rosa ; ) : P

Fin er den i alle fall : ))
Ha det godt – klem Siv

2 kommentarer:

  1. He-he, det er nok en slik variant som kan skifte farge...Jeg er fryktelig dårlig på orkideer, hos meg faller knoppene av før de i det hele tatt rekker å blomstre...

    SvarSlett
  2. Nemmen så søt.
    og hi hi klart ho ser forskjell, eller blir forvirra, kanskje .
    spennende å se, eller vist hu leser bloggen blir du vertfall avslørt.
    Snill jente som kjøpte den til deg .

    Studenten min kommer heim til fredag, og blir heime til 18 mai.

    God helg! klem,

    SvarSlett