onsdag 2. april 2014

Ei lita, gul sol

Det ringte på døra en dag – jeg gikk og åpna…litt spent på hvem som sto utenfor, det er ikke så ofte du ikke vet hvem som kommer nå for tida

Utenfor sto litjtupp, og hun hadde ei lita, gul sol i hånda som hun rakte mot mammaen sin <3

IMG_20140331_225350

Litjtupp er snart 17 år, men dette varma like mye som da hun hadde lubne, små barnehender og kom med blomster

Så fin og gul i ei blå flaske – denne fikk jeg av lillebroren min for snart 20 år siden, og er også av det blå jeg er veldig glad i : )

Ha det godt – klem Siv

4 kommentarer:

  1. Hestehov bringer mange gode minner hos meg også:) Fin blå vase...de var fine de glassdekorasjonene som henger i vinduet lengre ned her også.

    Ha en fortsatt fin uke, Siv!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Ja. Det er nesten et lite mirakel å få øye på de gule solene som blomstrer i karrige forhold. En glede i hverdagen.
    Klem

    SvarSlett