onsdag 23. april 2014

Endelig et strikkeinnlegg herfra :-))

Jeg strikker dessverre ikke så veldig mye for tida – det er som sagt ikke tid til stort mer enn lunsjstrikk.

IMG_20140412_094156

For litt over et år siden starta jeg på et sjal til eldstetøtta. Det ble etterhvert liggende, for det var så vanskelig å se om jeg skulle strikke rett eller vrang

IMG_20140412_094140

I påska da hun var hjemme, tok jeg rett og slett og felte av der jeg var kommet. Kanten i enden skulle egentlig vært mye bredere, men det fikk bare bli som det ble

IMG_20140412_094104

Sjalet er strikka i Vivaldi, og det er superlett og veldig mykt : )

Eldstetøtta ble veldig fornøyd, og det ble ikke så aller verst selv om ikke kanten ble bredere.

Jeg sitter nå med 5 nøster Vivaldi i rest – noen forslag til hva jeg kan bruke dem til?

Ha det godt – klem Siv

1 kommentar: