mandag 23. juni 2014

Kjærlighet <3

I helga var vi i bryllup til et vennepar. De ønsket ikke gaver ettersom vi måtte dekke reise og overnatting selv (hvor vi har vært kommer i et innlegg litt senere)

Jeg skulle holde tale, og jeg hadde så lyst til å gi dem en liten ting

IMG_20140620_172647

Derfor laga jeg dette bildet. Det er i A4, og jeg har skrevet ord som jeg mener er viktige i forhold til kjærlighet og ekteskap

IMG_20140620_183641

Jeg ramma det inn i ei svart, helt enkel ramme.

Gaven falt i smak, og jeg fikk beskjed om at bildet skulle opp på veggen : )

I dag er første avspaseringsdag – hadde gleda meg til å sove litt lenge…..helt til gemalen forteller meg i går kveld at han har gjort avtale med feieren kl 8 i morrest ; )

Ha en flott dag – klem Siv

4 kommentarer:

  1. Det var en fin gave! Hvordan laget du den? :)

    SvarSlett
  2. Ja, det var en fin gave!

    Håper du får sove lenge en annen dag :)

    God sommer,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  3. Så kreativ du er :) kjempefin gave!

    SvarSlett
  4. Nydelig gave! Skjønner godt at de ble glade for den, ja! :)

    SvarSlett